Pink_truelove  
Pink在MTV VH1 storyteller的演出其實已經大半年了(2012九月),今天想翻True Love把它挖出來。這是她這張專輯難得把Nate Ruess, 大腹便便的Lily Allen一起弄到現場的一段影片,有興趣可以慢慢看! 或是可以快轉到:
 
0'20" So What
06'45" True Love
25'00" Just give me a reason
33'45" Family portrait (好喜歡這個版本)
 

VH1 Storytellers P!nk 

 
 
 
我很喜歡一邊開車一邊唱這首歌,....和親愛的伊莎一起大吼,啊~這是真愛!!!
 

True Love
(feat. Lily Rose Cooper ... 就是Lily Allen啦)

Sometimes I hate every single stupid word you say
Sometimes I wanna slap you in your whole face
There's no one quite like you
You push all my buttons down
I know life would suck without you

有時候你隨便吐出一個字我都想吐
有時候我只想甩你滿臉巴掌
沒有誰像你
能找到所有讓我抓狂的點
我了,日子沒有你會多無聊

At the same time, I wanna hug you
I wanna wrap my hands around your neck
You're an asshole but I love you
And you make me so mad I ask myself
Why I'm still here, or where could I go
You're the only love I've ever known
But I hate you, I really hate you,
So much, I think it must be
我又想擁抱你  又想用雙手掐死你
你是個渾蛋  但我愛你這渾蛋
你搞得我快起肖   我不禁想問
我幹嘛還在這裡  但又能去哪兒
你是我唯一的愛
但我恨你  我真的恨你
恨到  我想這一定是

True love, true love
It must be true love
Nothing else can break my heart like
True love, true love,
It must be true love
No one else can break my heart like you
真愛  真愛
這一定是真愛
還有什麼能讓我心碎如
真愛  真愛
這一定是真愛
沒有誰能像你那樣傷我的心

Just once try to wrap your little brain around my feelings
Just once please try not to be so mean
Repeat after me now R-O-M-A-N-C-E-E-E
Come on I'll say it slowly
You can do it babe
就一次  試著替我想一想
就一次  不要這麼狠心
跟我說一次  耍~浪~漫~~
來吧   我會說慢一點
你也可以做到的寶貝

At the same time, I wanna hug you
I wanna wrap my hands around your neck
You're an asshole but I love you
And you make me so mad I ask myself
Why I'm still here, or where could I go
You're the only love I've ever known
But I hate you, I really hate you,
So much, I think it must be
我又想擁抱你  又想用雙手掐死你
你是個渾蛋  但我愛你這渾蛋
你搞得我快起肖   我不禁想問
我幹嘛還在這裡  但又能去哪兒
你是我唯一的愛
但我恨你  我真的恨你
恨到  我想這一定是

True love, true love
It must be true love
Nothing else can break my heart like
True love, true love,
It must be true love
真愛  真愛
這一定是真愛
還有什麼能讓我心碎如
真愛  真愛
這一定是真愛
沒有誰能像你那樣傷我的心
I think it must be love
我想這一定是真愛
 
Lily:
Why do you rub me up the wrong way
Why do you say the things that you say
Sometimes I wonder how we ever came to be
But without you i'm incomplete
你幹嘛要故意惹我生氣?
你幹嘛講話那麼難聽?
有時候我真不知道我們怎麼走到今天
但沒有你我會多麼空虛....
 
I think it must be true love, true love
It must be true love
Nothing else can break my heart like
True love, true love,
It must be true love
No one else can break my heart like you
No one else can break my heart like you (like you)
No one else can break my heart like you
我想這一定是真愛  真愛
這一定是真愛
還有什麼能讓我心碎如
真愛  真愛
這一定是真愛
沒有誰能像你那樣傷我的心
沒有誰能像你那樣傷我的心
arrow
arrow

    小梨 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()